חברות מיתוג

בשעה טובה פתחתם את העסק שתמיד חלמתם עליו; מילאתם את כל הטפסים הנדרשים, מצאתם לעצמכם שם מפציץ ואתם יושבים מול המסך שעות על גבי שעות ו.. איפה הלקוחות שלכם? ייתכן מאוד שמשהו חסר כדי להשלים את הפאזל, ובדיוק בשלב זה מומלץ לפנות לשירותיהן של חברות מיתוג מקצועיות, שישימו את האצבע על הנקודות אותן יש לשפר כדי להזניק את העסק שלכם קדימה.

 

חברות מיתוג – הכל מתחיל בהן

אמנם נכון כי חברות מיתוג הן אלה שיתנו לכם את ה"קיק" הראשון, אבל מה הלאה? מה בכלל המשמעות של מיתוג העסק ואיך הוא יתרום להצלחה שלכם? הנה 3 דברים שכדאי לדעת על כל העניין: 

 

  • המיתוג הוא רק האמצעי – תבינו, הפניה לחברות מיתוג היא רק הצעד הראשון, זה לא אומר שכל הבעיות שלכם ייפתרו מייד. המיתוג עצמו הוא הבסיס שעליו ייבנה תהליך השיווק כולו; הוא המטרות, היעדים והמשמעות של העסק עבורכם, עבור הלקוחות והספקים שלכם. לפניכם עוד דרך ארוכה, אבל ברגע שהבסיס קיים הדרך למעלה תהיה פשוטה הרבה יותר.

  • בלי העתקות – העתקה מעסקים אחרים לא רק פוגעת בהם, אלא גם בכם. חשבו על לקוח המחפש שירות מסוים וסביר להניח שייתקל גם באתר שלכם וגם באתר של אחד המתחרים שלכם. מאוד קל לעלות על העתקות ותכונות אופי דומות בין עסקים וחברות – עשו הכל כדי להיות מקוריים בגישה שלכם, לגשת ללקוח בדרך קצת אחרת ולגרום לו להסתקרן לגביכם.

  • לשדרג את העסק הקיים – כיום, עולם המיתוג והעסקים לא מפסיק להתקדם, ומי שלא עומד בקצב עלול להישאר הרחק מאחור וחלילה, להיעלם. בעלי עסקים שמבינים עד כמה הדינמיות עלולה להזיק או להיטיב עם העסק שלהם, משקיעים ביצירת אסטרטגיות מיתוג אותן ישלפו מהמגירה בעת הצורך. שאננות עלולה להוביל לאיבוד לקוחות וירידה ברווחים, יש לשאוף להישאר עירניים בכל זמן וככל הניתן.

 

בסופו של דבר, מדובר במכלול שלם של אלמנטים המרכיבים יחדיו את ההצלחה שלכם ושל העסק שלכם. אם אחד מהם לא מתפקד כהלכה, ייתכן שהמגדל כולו יקרוס אחריו. לכן, מומלץ מאוד להמשיך ולעבוד באופן צמוד עם חברות המיתוג שיעקבו אחר ההתקדמות שלכם ויתנו את דעתן בזמן אמת. 

 

תפתחו את הראש לרעיונות חדשים

כשאדם מחליט לפנות לשירותיהן של חברות מיתוג הוא מבין שבסופו של יום, אף אחד לא נולד איש שיווק או אסטרטג רשת. זה הרגע לשים את האגו בצד, ולהניח למקצוענים האמיתיים להנחות אתכם לקראת ההצלחה. כאן נכנס לפעולה סטודיו אנזלביץ שילווה אתכם יד ביד, לקראת ההצלחה שאתם כה משוועים לה; בשלב הראשון נבין יחדיו מהן המטרות שלכם, למי אתם פונים ומה אתם מוכרים. רק לאחר שיהיה בידינו כל המידע הרלוונטי, נוכל לבנות תכנית בלתי מנוצחת בהתבסס על השוואה למתחרים, המצב בשוק ופרמטרים נוספים הקריטיים לבניית האסטרטגיה. העסק שלכם הוא הבייבי שלכם, יחד נעזור לו לגדול ולצמוח!