הצמחים שיעזרו לכם לרדת במשקל

אתם מרגישים שיש לכם כמה קילוגרמים מיותרים שמפריעים לכם? החלטתם לרדת במשקל לקראת החגים? המאמר הזה מיועד לכם! כולם יודעים שמים זה רכיב מהותי שמסייע להורדה במשקל. שתייה מרובה מסייעת לתחושה השובע, אך לא רק. תהליך פירוק השומן בגוף ממאגרי השומן יצריך נוכחות של מולקולת מים. כשיש מחסור בנוזלים תהליך שריפת השומנים עלול להיפגע. דרך טובה במיוחד לספק לגוף שלנו נוזלים היא באמצעות שתייה מרובה של חליטות צמחים, חמות או קרות. כך ניתן להרוויח את כל היתרונות של הצמחים הללו ובמקביל לרדת במשקל. במאמר זה נספר לכם אודות ארבעה צמחים שיסייעו לכם לרדת במשקל.

תה ירוק 


לתה הירוק יש יתרונות בריאותיים רבים. תה זה מופק מצמח שנקרא קמליה סיננסיס. הוא עובר תהליך עיבוד קצר ביותר ולכן מצליח לשמור על תכולה גבוהה של נוגדני חמצון, ביניהם נוגד החמצון - EGCG שאחראי על האצת חילוף החומרים בגוף. מחקרים מעידים ששתייה של תה ירוק מעודדת גם שריפת שומנים ולכן תורמת רבות לירידה במשקל. בנוסף, בתה ירוק יש גם חומצה אמינית בשם תיאנין, שתורמת לתחושת רוגע. על כן, שלוש כוסות של תה ירוק ביום בהחלט ימריצו את המטבוליזם שלכם.


סטיביה

                                                                                              
הסטיביה מוכר לרבים מאתנו כממתיק דיאטטי, אך לא כולם מכירים ביתרונותיו הבריאותיים.  הסטיביה מסייע בוויסות רמות הסוכר בדם, מאט את ספיגת הסוכר ובכך מוריד את הצורך שלנו במתוק. כמן כן, הוא מסייע למערכת העיכול, מוריד לחץ הדם ועוזר לתהליך הירידה במשקל. באמצעות שתייה של תה סטיביה, ניתן לחוש גם במתיקות שנחפוץ וגם להרגיש תחושת שובע.


ג'ימנמה


צמח שמגיע מהודו, מוכר ביכולת שלו לאזן את הסוכר והשומן בדם ולכן חולי סכרת נעזרים בו. ג'ימנמה הוא צמח שתומך בכל הליך ההרזיה, מעודד את השימוש בשומן כמקור אנרגיה ומספק תחושה של שובע כשהוא מעלה את הסרוטונין בגוף. מחקרים שחקרו את הצמח מצאו שהוא מכיל HCA, גורם שמזרז ירידה במשקל. כמו כן, הוא מפחית תיאבון, מפחית בצורה משמעותית את התשוקה לפחמימה ומאיץ את חילוף החומרים בגוף.


שומר


השומר מכיל חומר שנקרא אנתול, חומר שמשפיע על חילוף החומרים והוא גם מדכא את התיאבון. תה שומר הוא נהדר לפעילות תקינה של מערכת העיכול ויכול גם לסייע במקרים של עודף גזים, נפיחות או במקרה של עצירות. בנוסף, מומלץ לקנח אתו בכל סוף ארוחה, שכן הוא מעורר כל מי שמרגיש עייפות לאחר ארוחה.


כדי להצליח לרדת במשקל ולשמור על תוצאות לזמן ממושך, חשוב לאמץ גם הרגלי אכילה בריאים ומאוזנים. צריכה מועטה של קלוריות תסייע להאט את קצב חילוף החומרים. תזונה שהיא מאוזנת, שתיית מים מרובה וחליטות צמחים, כל אלה יספקו לגוף שלנו את כל התנאים האולטימטיביים שהגוף זקוק להם על מנת להצליח לרדת במשקל.