העתיד של אריזות גמישות

 

אריזות גמישות מציעות לבעלי מותגים, קמעונאים וצרכנים, יתרונות רבים שכוללים יכולת גרפי גבוהה וקלות שימוש, יחד עם תכונות מעולות של חסימת לחות והגנה על תכולת האריזות, מה שמאריך את חיי המדף של מזונות ופריטים מתכלים אחרים.

אריזות גמישות מהוות נתח משמעותי משוק האריזות הכולל, וצפוי לצמוח בשיעורים גבוהים נוספים עד שנת 2023, עלפי הערכות מומחי שיווק ומומחי טכנולוגיות עיבוד אריזות. התרחבות זו מבוססת על נוחות האריזות, שימוש בחומרים עמידים, בסיס לקוחות הולך וגדל למוצרי צריכה, ועמידות צרכנית במדינות מתפתחות.

הביקוש ההולך וגובר לאריזות גמישות

אריזות גמישות משמשות במיוחד בתעשיית המזון, בשל הצורך להגן על מוצרי מזון ולשמור על טריותם ככל הניתן. המעבר לסוג זה של אריזה מהווה היום כמעט מחצית מתעשיית האריזות, ותעשיית תעשיית המזון הייתה הראשונה לאמץ אותן.

הצמיחה בפיתוח פתרונות אריזה נוחים ממשיכה להתחזק, גם בשל הביקוש לפתרונות נוחים וזמינים לאריזת מאכלים מוכנים, חטיפים, ארוחות קפואות ותערובות לעוגות.

שני מגזרים – פירות וירקות מעובדים ומזון לתינוקות – צפויים לעלות על שוק המזון הכולל של אריזות גמישות, ולהשיג צמיחה מתונה נוספת עד שנת 2023. הביקוש העולמי של צרכנים לאריזות גמישות ימשיך במגמת הצמיחה כלפי מעלה, במיוחד כאשר כלכלות מתפתחות ממשיכות להתרחב.

גם נרתיקי פלסטיק עתידים להיות פופולריים

בתעשיית אריזות גמישות, נרתיקי הפלסטיק יראו את הצמיחה הגדולה ביותר, עד שנת 2022. הביקוש לנרתיקים מונע על ידי גמישותם, נוחות השימוש ומשקלם הקל, כמו גם העלייה בפופולריות של מזונות מוכנים לאכילה.

ההתקדמות במאפייני הנרתיקים – תכונות נוחות כמו סגירות ניתנות להחלפה, וטכנולוגיית ייצור ארנקים, מכונות עם מהירות פס ייצור מוגברת, ימשיכו להוריד את עלויות הייצור, וכך גם הארנקים יהפכו לתחרותיים יותר עם צורות אריזה אחרות.

ממשיכים להתפתח כל הזמן

חברות שמתמחות בייצור, עיבוד ופיתוח אריזות גמישות, ממשיכות לייצר פתרונות אריזה נוחים ומשתפות פעולה עם ספקים לגבי טכנולוגיות חדשות ומציאת פתרונות לבעיות ספציפיות. תעשיינים רבים עובדים על יישום אריזות אקטיביות וחכמות יותר, וטכנולוגיות אלה הופכות להיות זולו יותר, על מנת ליצור חוויית צריכה עמוקה יותר.

צרכנים מעוניינים בפתרונות נוחים היום יותר מתמיד, ותעשיית אריזות גמישות מודעת לצורך. עם התעניינות הולכת וגוברת באריזות שניתנות לשימוש חוזר, מותגים מצאו שיטות יצירתיות לתפוס את תשומת ליבם של צרכנים שמעדיפים גישה ירוקה, מבלי להתפשר על הנוחות.

שיטות כמו פנייה לכיוון אריזות בשכבה יחידה למחזור, וחבילות שניתנות היטב לאטימה, הן פעולות לקיימות גבוהה יותר בתעשייה, תוך שמירה על חבילות יעילות ונוחות לשימוש.

בשורה התחתונה, הדגש מוצב על חוויית הצרכנים

ענף אריזות גמישות פועל ליצירת פתרונות אריזה נוחים, תוך הקפדה על חוויית צרכנים מקיפה יותר. תעשייה זו ממשיכה להתפתח כל הזמן, ויותר ויותר מותגים מזמינים מיצרני אריזות פתרונות נוחים לביקוש ההולך וגובר.