הסכנות שבקניית לייקים בפייסבוק ובאינסטגרם

הסכנות שבקניית לייקיםנכון נדמה לכם שבעידן שלנו כולם מלייקים וחיים באינסטגרם ובפייסבוק, מצלמים לפני שאוכלים, מיידעים את כולם לאן הם נוסעים ומתי, מצלמים סלפי, ולכאורה הכל "אמיתי". אז זהו שלא. מסתבר כי תעשייה שלמה מסתתרת מאחורי כל נושא הלייקים. תעשייה שפייסבוק ואינסטגרם החליטו לחסל בזמן האחרון.

 

לקנות לייקים

רק כדי להבהיר על מה אנחנו מדברים, לייקים מהווים עדות לכך שאנשים אהבו מאוד תוכן מסויים שהועלה ברשת החברתית. אם בדרך כלל אנו נוהגים להקדיש כ-30-40 אחוז מזמננו כדי להעביר לאחרים את החוויות שלנו, הרי כשזה מגיע לרשתות חברתיות, המספר מגיע עד ל-80 אחוז. כאן אנחנו כבר משתפים אחרים כשאנחנו מצביעים על דברים מעניינים או סתם מתארים התנהגויות שונות וכדומה. אם אנחנו שייכים לקהל הצופים הרי שאת "אהבתנו" או אהדתנו אנו מביעים בלחיצה על כפתור הלייק של פייסבוק. בשלב כלשהו תמונה או פוסט או סרט שזכו להרבה מאוד לייקים יוקפצו למעלה ויקבלו חשיפה גבוהה יותר ביחס לאחרים.

 

סיבה נוספת, חשובה לא פחות, לזכייה בלייקים קשורה לתחום העיסקי. כאן כבר מדובר בתדמיתו של העסק. גולש המגיע לעמוד פייסבוק שיש בו מספר לייקים מועט יהסס אם לעשות לייק בעצמו, שלא לדבר על פנייה אל בעל העסק. אבל עסק עם אוהדים רבים ועשרות אלפי לייקים מסתמן כעסק רציני שנחשף ללקוחות רבים שהיו מרוצים מהשרות שלו ואפילו אוהבים אותו.

אז איך קונים לייקים?

כאמור תעשייה שלמה התפתחה מאחורי הצורך לרכוש לייקים. ולא מעט חברות הציעו את שירותיהם באינטרנט כדי לאפשר לבעלי עסק מתחיל לרכוש לייקים שיקדמו את דף הפייסבוק או האינסטגרם שלו. כמה מהן אפילו מתמחות בעקיפת מערכות ההגנה של פייסבוק ואינסטגרם המעוניינות למעט בפעילותן של אלו. בין העצות שחברות כאלו נותנות לרוכשים מהן הוא להראות מעורבות של העוקבים בנעשה בדף הפייסבוק, כדי להוכיח שמדובר בעוקבים אמיתיים ולא מזוייפים. גם ההוספה של הלייקים צריכה להעשות לדבריהם באופן הדרגתי כדי שלא לעורר תהיות אצל חברת פייסבוק.

חברה המתמחה במכירת לייקים תבטיח לכם מלבד דיסקרטיות גם אפשרות לקניית הצבעות תחרותיות. וישנן כאלו המשתמשות באפליקציות שדואגות לייצר לייק גם אם מישהו ביקר בדף שלכם, אבל לא עשה זאת בעצמו, ועוד.

למה לא כדאי לקנות לייקים

קודם כל כי פייסבוק, שהואשמה לא אחת בקיומם של עשרות מליוני פרופילים מזוייפים, למדה את הלקח והיא מריצה אלגוריתמים מיוחדים הדואגים לבחון כל הזמן את איכות התוכן והפופולאריות של העמודים והפוסטים שלכם. האלגוריתמם בודק את זהותו של מפיץ התוכן, את מידת הפופולאריות שלו, מהימנות המידע שלו, מעורבותו של התוכן. כמו כן נבדק על ידו מי מבין האוהדים שלכם אכן ראה את התוכן ועד כמה הוא קרוב אליכם במיוחד ועוד נתונים נוספים. כך שאם פייסבוק מוצא שיש לכם 10,000 לייקים בדף שלכם ובכל פוסט יש ארבעה לייקים, אתם בבעיה.

 

מלבד העובדה שפייסבוק מחפש אחר מי שמזייפים לייקים ברשת שלו. יש גם כאלו שמגייסים אוהדים שכל תפקידם הוא להכנס לעמוד פייסבוק מסויים ולעשות לו לייק. אך מעורבותם במתרחש היא אפסית, ולא באמת תרוויחו את ההשתתתפותם בעמוד.

לעומת זאת אם תאפיינו את הקהל שלכם, תעלו תוכן אותנטי של תמונות וסרטוני וידאו, ותפרסמו פוסטים רלוונטיים, הסיכוי לאוהדים רבים יותר הוא רב. גם הכנתם של קמפיינים, שיתופי פעולה ותחרויות, קריאה לפעולה, יצירתם של הצעות והטבות ופעילות בקבוצות ממוקדות בתחום המיועד, מאוד יכול לקדם את העמוד שלכם.

 

___________________________________________

 

פרסום עסקים באתר האינטרנט המלצהפרסום עסקים באתר האינטרנט "המלצה" - אינדקס עסקים מומלצים בפריסה ארצית

הקמתם עמוד עסקי מרשים? מצויין!! הגיע הזמן שעוד לקוחות חדשים ייחשפו אליו

קחו 5 דקות הפסקה והירשמו לאתר

אלפי גולשים כל יום באתר המלצה מחפשים עסקים איכותיים בתחומים שונים

ניתן להירשם לפרסום עסקים עם כרטיס עסק חינמי או כרטיס עסק מקודם בתשלום

למה אתם מחכים? הירשמו והתחילו לצבור המלצות מלקוחות מרוצים

לחצו כאן להרשמה