דפים עיסקיים: דפי נחיתה לעומת אתר אינטרנט מלא

דפים עיסקיים  דפי נחיתה לעומת אתר אינטרנט מלאהאינטרנט בימינו אנו נגיש לכולם; הוא מאפשר לכל אחת ואחד לחפש (וגם למצוא) מידע רלוונטי עבורו, בלא כל מאמץ מיוחד. על כן, אתרי אינטרנט מהווים פלטפורמה מרכזית וחיונית, דרכה בעלי עסקים מסוגלים להגיע לצרכנים. אתר אינטרנט מאפשר לספק להציג שירותים או מוצרים וללקוח – ליצור קשר ולבצע קנייה. עם זאת, חשוב לעמוד על ההבדלים בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנט. המשיכו לקרוא על מנת ללמוד יותר.

אתר אינטרנט מכיל בתוכו מכלול מוצרים ושירותים שהעסק מציע, בעוד שדף נחיתה זהו כלי יותר ממוקד עבור הלקוח, המכיל מידע כל שירות או מוצר מסוים ומאפשר לקבל פריטים או לרכוש באופן מיידי.

 

האינטרנט מאפשר כיום לכל אחד לאתר את המידע שהוא מחפש – ומבלי לקום אפילו מהכורסא. כל מי שירצה יוכל להיכנס לאתר האינטרנט שלכם, להכיר את השירותים והמוצרים השונים שאתם מספקים וכמובן – ליצור עמכם קשר. גם במידה שהלקוח מעוניין במוצר כלשהו מיידית, שווה להבין את ההבדל שבין דף נחיתה לאתר אינטרנט: אתר אינטרנט מראה ללקוח את המגוון הרחב של המוצרים, ואילו דף נחיתה מגיע אל הלקוח שיודע בדיוק מה הוא רוצה – ומכווין ומעודד אותו לרכוש את המוצר הספציפי הזה מיידית.

דף נחיתה – על מה כל העניין?

דף נחיתה זהו עמוד ממוקד למדי המיועד לפרסם שירות בודד, מבצע כלשהו או הזדמנות בלתי חוזרת – המוצגים על דף סטנדרטי ברשת האינטרנט – ומכוון את הגולש ליצור קשר מהיר עם מעניק השירות. לדוגמא, מי שתר אחר מוצר ספציפי, כגון "מזון כשר לחתולות סיאמיות" יוכל להגיע לאתר בו הוא יקבל מידע נדרש על מוצרים אפשריים לחתולות סיאמיות המבקשות לאכול אוכל כשר. אם זה מה שהגולש חיפש – הדף הזה יגיע אליו וכך יזכה הגולש לקבל מידע מעניין ותמציתי – ללא תכנים שאינם קשורים בנושא.

דף נחיתה – מה צריך לכלול?

  • מסר יחידי וברור
  • קופירייטינג מדויק ותמציתי, אולם גם מעניין ואטרקטיבי
  • הדגשת הזדמנויות ויתרונות
  • הנעה לפעולה

 דף נחיתה הכולל קופירייטינג איכותי וברור, יצליח בהנעת הגולש לפעולה מהירה, ויגרום לו להתעניין ברכישת השירות או המוצר – וכך ביצירת קשר עם המפרסם. ההבדל שבין דף נחיתה לאתר אינטרנט מתבטא בתוצאה המיידית, אך הקשר בין שניהם הדוק למדי, שכן גולש שבע רצון משירות או מוצר שקיבל דרך דף הנחיתה, סביר שבהמשך הדרך יבקר באתר של העסק על מנת להתעניין בשירותים ומוצרים נוספים המעניינים אותו – וכך יהפוך ללקוח חוזר המביא הכנסות לעסק.

דף נחיתה – מתי משתמשים בו?

אם את בעלת עסק המעוניינת בקידום תכנים מסוימים, או אולי לפרסם מוצר חדש, נראה שדף נחיתה זהו הפיתרון שאת מחפשת. קופירייטינג עם טקסט תמציתי וברור, תוך התמקדות בהזדמנות אחת בלבד מתוך מבחר גדול יסייעו בצמצום ניכר של פניות שאינן רלוונטיות, המבזבזות זמן יקר. דפי נחיתה המעוצבים וכתובים נכון ידועים כדרך יעילה למשיכת לקוחות חדשים והגדלת כמות הפניות והמכירות באופן משמעותי מאוד.

דף נחיתה – מבנה

על מבנה דף הנחיתה להיות ברור, עם מסר תמציתי, ברור ומדויק, שגם ימשוך את העין ויהיה די אטרקטיבי לקורא. על המסר להדגיש את יתרונות המוצר או השירות ולהניע לקוחות לפעולה. קופירייטינג קולע ואיכותי יוכל לעניין את הגולשים ולהניע אותם לפעולה באמצעות יצירת קשר עם העסק. הבדל מהותי בין אתר אינטרנט לדף נחיתה היא הנעה לפעולה מיידית. גולש שהיה שבע רצון מדף הנחיתה, ואחר כך גם קיבל שירות טוב, כנראה יבקר באתר של העסק בהמשך, תוך התעניינות במוצרים ושירותים נוספים.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים

 

פרסום עסקים חינם

 

המלצות טיולים בארץ

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים