איך למתג כנסים כמו שצריך?

לפני שאתם שואלים איך למתג כמו שצריך את הכנס הבא שאתם עורכים, עליכם להבין קודם כל מדוע כל כך חשוב למתג אותו. התשובה פשוטה: כי מיתוג חשוב לעסקים. ייצוג נכון של המותג בכנס והאופן שבו כולם זוכרים אותו הנם קריטיים להצלחת הכנס עצמו ולצמיחת המותג במקביל.

עיצוב המתחם

כינוס כל הקולגות, השותפים העסקיים, הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, אנשי תקשורת ובעלי עניין בתחום תחת קורת גג אחת זו הזדמנות פז לכל עסק. אולם כדי שהיא תניב תוצאות יש למצות את ההזדמנות עד תום ומכל ההיבטים. אחד מהם הוא העיצוב. האתר בו מתקיים הכנס זו נקודת המפגש הראשונה של המשתתפים עם המותג ועליכם לוודא שאתם משאירים רושם ראשוני מרהיב ומתקשרים את המותג שלכם כמו שצריך. צבעים, גופנים, סמלי לוגו הם הכרחיים ואם אפשר לחשוב על קונספט שייקח את הכל צעד אחד קדימה, זה יהיה מדהים.

שילוט ומוצרי דפוס

שילוט הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב המתחם, אך במקום לתלות מוצרי שילוט רגילים בצבעי המותג, תוכלו לצאת קצת מהקופסה ולהיות מעט יותר יצירתיים. תליית שרשרת דגלים ממותגת ומעוצבת למשל יכולה להכניס עניין ולצבוע את החלל שבו נערך הכנס בצבעי המותג. בכל הנוגע למוצרי דפוס כדאי שתלכו על כל הקופה: הדפיסו קטלוגים שמציגים את המוצר או השירות שהכנס עוסק בהם עם פירוט קצר וקולע על החברה. חלקו מתמות ממותגות ומותאמות אישית כדי להשאיר רושם, אך גם כאקט שיווקי אפקטיבי שיעזור להשאיר את המותג שלכם בתודעה.

צרו באז סביב הכנס

כל כנס צריך לדבר בשפה של המותג אך לכלול גם טוויסט קטן. מעבר למיתוג המתחם עצמו עליכם גם לעשות עבודת קידום אונליין, כדי לחשוף את כולם לדבר קיומו של הכנס ולבנות ציפייה. מיתוג וקידום נכון ברחבי הרשת, בדואר האלקטרוני, באתר העסק וברשתות החברתיות יעזור למשוך אנשים אל הכנס, יעורר סקרנות ויציע טעימה ממה שמחכה למשתתפים שיבחרו להגיע ולקחת חלק. המיתוג עוזר לבנות את התדמית של העסק וכשהוא חכם הוא יכול לגרום לעסק שלכם להיראות כמוביל בתחומו.

התאמה אישית

כאשר אתם ממתגים את הכנס שלכם עליכם לזכור להתאים אותו גם לקהל היעד שאמור להגיע על ידי התוכן, העיצוב והחוויות שתרצו ליצור. לכן עליכם לשאול את עצמכם: מיהו קהל היעד? מה מניע אותו? מה הוא רוצה לקבל מהכנס? עם אילו מסרים וחוויות הוא יתחבר? ואיזה תוכן יהיה עבורו המרתק ביותר? על ידי מענה לשאלות אלו ואחרות תוכלו לבנות אירוע מגובש, ממותג, שנותן ערך מוסף ומייצג את המותג בצורה אותנטית.